sobota, 17 stycznia 2015

YouTube i nieprzespane noce

Hej! ♥♥♥

Od pewnego czasu drugą stronę łóżka wieczorami zajmuje tablet. Przychodzę ze szkoły, kładę się i do 20 oglądam filmiki na YouTube. Potem zchodzę na dół, jem i wracam do łóżka oglądać dalej. A potem, na drugi dzień, przychodzę do szkoły kompletnie nie przygotowana. Zero odrobionych prac domowych, na nic nie nauczona. Bez szczegółów. Ale mam nadzieję, że w drugim semestrze się polepszy, ale na razie zostawiam tematy szkoły, chciałam wam polecić kilku moich ulubionych YouTube' rów. Podaje z linkami:
 

Obejrzałam ich wszystkie, podkreślam wszystkie filmiki. Kocham ich za humorystyczne podejście do każdej sytuacji, co popieram. A że w moim województwie dziś zaczęły się ferie podejrzewam, że od laptopa nie odejdę. Gdybym znalazła przez ten czas inne fajne kanały na YouTube, to będę pisała na dole w komentarzach. Jeśli WY podeślecie mi linki do WASZYCH ulubionych YouTube'rów będę prze szczęśliwa. Jeśli macie konto, zachęcam do follow'ania na Instagramie(również z linkiem): ajmpatrycja

9 komentarzy:

  1. Też lubię sobie czasami filmiki na YT pooglądać :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, nie przesadzaj. Masz bardzo dobre oceny i możesz sobie pozwolić czasami na całkowite lenistwo i spędzenie dnia w łóżku ;)

    sopose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio obejrzałam wszystkie filmiki Banshee :D

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tez uwielbiam nocami oglądać filmy na youtube :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać lucyandlucy1 i Olciiak <3 <3

    Zapraszam ;) Może wspólna obserwacja ? :) Daj znać tu ------> http://its-not-me-to-nie-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz nocami również jestem coraz częściej na Youtubie :)
    Ale oglądam bardziej teledyski niż vlogerów :)
    Pamiętaj, żeby w ferie nie przesiedzieć cały dzień przy laptopie :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ja to znam? :D haha
    + Zazdroszczę Ci tych ferii! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto czasem nie oglądał filmików nocami ignorując obowiązki i rzeczy, które tak okrutnie i bezlitośnie się do nas zbliżają. Bo czasem warto sie wyłączyć i zagłębić w twórczość lub życie innych. Pozdrawiam

    Dokonaj czegoś i odmień nasz świat-klik!

    OdpowiedzUsuń