niedziela, 7 września 2014

Hej! ♥♥♥
Rany! Tak dawno nie pisałam posta, że już się odzwyczaiłam. Kompletnie nie mam na niego pomysłu, dlatego piszę O WSZYSTKIM I O NICZYM/ w pierwszym tygodniu szkoły. 
Zaczęłam teraz 2 rok w gimnazjum. Każdy mówił, że w tym roku będzie ciężko i duuużo nauki. Myślałam, że chociaż przez ten pierwszy tydzień będzie chociaż trochę luzu, a tu niespodzianki. Kartkówki, sprawdziany i jeszcze raz sprawdziany. Przez brak czasu post się po prostu opóźnił. Potem też nie miałam zdjęć, bo nie ma kto mi ich zrobić. Dlatego postanowiłam sama zrobić zdjęcia back to school.

plecak sinsay.
Pierwszy dzień minął szybko. W tym roku to my kociliśmy pierwszaków. Wielu z nich się bało/ wstydziło, w każdym razie byli bardzo nieśmiali. Lekcje mijały powoli, oczywiście po szkole wieczór spędziłam pod nawałem prac domowych,a w duchu mówiłam sobie "od jutra się uczę" i to się za mną tak ciągnie- do dzisiaj. 

torba H&M
 Bardzo pomocna są takie segregatory( czy jakkolwiek to się nazywa).

pudełka castorama
segregatory ikea
zeszyty oxford


15 komentarzy:

  1. jaka piękna torebka!!!
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają jednokolorowe zeszyty <3




    Obs. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoła to szkoła- sporo nauki, doza zabawy też jest. fajnie tak kocić i wspominać swoje kocenie ^^ oczywiscie kocić delikatnie, np. napisem "kociak", "kocur", bo znęcać się nie powinno, jak zresztą każdy wie, ale łobuzy nie stosują :)
    opowiastki-prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna torba!
    Mam takie same pudełka z Castoramy. :D Rzeczywiście bardzo pomagają w organizacji. :)
    Pozdrawiam!

    http://infinite-expanse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. i torebka i plecak genialne;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem teraz w drugiej Gimnazjum i myślałam ze jest wiecej nauki ale my teraz nie mam nic zadawane ani żadnych kartkówek :) ale później moze byc gorzej :// zapraszam http://tyska94.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html?m=1 zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za nominację, bardzo mi miło :) ale posta o LBA nie będzie, bo musiałabym zrobić 7 takich postów, przepraszam i jeszcze raz dzięki :D

      Usuń
  7. śliczna torebka<3
    +obserwuję

    http://boskalewandowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).

    cudny plecak
    mam aki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zeszyty oxford towazyszyly mi od zawsze :) torebka piekna , połączenie czarnego ze złotymi elementami- mistrzostwo !:D
    Co powiesz na wspólną obserwację ? ;) Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:*

    Serdecznie zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Ja w tym roku, postawiłem przede wszystkim na Oxford.
    Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  12. Plecak jest bardzo ładny :)
    Obs. i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń