niedziela, 13 lipca 2014

 Hej! ♥♥♥
Cześć! Cześć!
Tak, jak obiecałam dodaje w notce ZDROWE przepisy.
''Nigdy nie mów nigdy''
Zawsze się tego trzymam i ciągle to sobie powtarzam, gdy patrzę w lustro z myślą schudnięcia, ale potem widzę w szafce czekoladki... i nagle cały plan runą.  Ale zawsze warto chociaż spróbować, dlatego dodaję przepis i ćwiczenia.


Składniki: szpinak świerzy, rukola, pieczarki, umyte pomidorki cherry, uprażone pestki słonecznika.
Wszystkie składniki wrzucamy do miski, krojąc wcześniej nieobrane, ale umyte pieczarki. Nie dodajemy żadnego sosu, a szczególnie tzw. czosnkowego z MAJONEZU. Sałatkę mieszamy.
Prosta, ale mega pożywna i do tego bardzo zdrowa, i co ważne smaczna. Przyjemnego gotowania.
Co jeszcze można jeść w dobrej diecie. Bez obaw jedz galaretki, owoce, warzywa, ryby, ryż i kaszę. Absolutnie białego pieczywa i ziemniaków, makaronów- wszystkiego ze skrobią.
Po dobrym posiłku czas na ćwiczenia.
Jedno z najprostszych to zwykłe przysiady- podnoszą pupę.
Szczególnie polecam stosować ''Skalpel''- Ewy Chodakowskiej przez ok.2 tygodnie.


Ale są wakacje... nikomu nie chce się ćwiczyć. Dlatego polecam jogging, czy też zwykłe pływanie w basenie.

| poniższe zdjęcia- Kuba Zawadzki |






Pytania, po nominowaniu do LBA.
Odpowiadam:

                                                             Co motywuje cię do dalszego blogowania?
Inne blogi i czytelniczki mojego. #nice

                                            Jakie masz plany i postanowienia na wakacje?
Na razie remont. 

                               Czy jest coś, co koniecznie chcesz zrobić już od dłuższego czasu?
Wyjechać na obóz aktorsko- modelingowy z Sylwią.

                                                          Kto jest twoim autorytetem?
MJ.

                                                        Jakie najczęściej czytasz książki?
Mam pewien plan, aby przez wakacje przeczytać WSZYSTKIE tomy Harrego Pottera( już 4).

                                                       Jak by wyglądał twój idealny dzień?
#Leżing #plażing #opierdaling.

                                               Jaki kraj/miasto chciałabyś zwiedzić i dlaczego?
Raczej jakie centrum handlowe teraz :D

                                                         Co jest twoją największą zaletą?
Mój najgorszy problem- nie umiem ocenić samej siebie.

                                                                Co daje ci blogowanie?
Miłe wspomnienia na długo...

                                                        Skąd bierzesz pomysły na posty?
Już tak jest :))

                                                         Co najbardziej cenisz w ludziach?
                                                      Szczerośc, choćby tą najgorszą, ale prawdę.

17 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia .. zjadłabym tą sałatke ;D

    Może wspólna obserwacja? :)
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym sałatkę ze zdjęcia gdyby ktoś zabrał grzyby :P Nie dość, że nie cierpię ich smaku, to nie mają żadnych wartości odżywczych, więc zdecydowane NIE dla nich.

    www.itisrosee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na nie uczulona, ale pieczarki to co innego ;)

      Usuń
  3. Genialne jest to zdjęcie jak skaczesz <3

    polaszachowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog zdjęcia są cudne ;)

    http://lifewithnatalia.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już obserwuję teraz czekam na rewanż :)

    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fauny blog, obserwuje :-)

      sopose.blogspot.com - serdecznie zapraszam

      Usuń
  7. Zauważyłam błąd - świerzy? ;P

    sopose.blogspot.com - serdecznie zapraszam :-)


    OdpowiedzUsuń
  8. Sałatka wygląda pysznie :))

    Zerknij do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też już od dłuższego czasu zmieniłam swoje wcześniejsze nawyki żywieniowe i czuję się świetnie, do tego mam mnóstwo energii :) pozdrawiam i zapraszam na nowy post http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia !
    musze w koncu spróbować ten skalpel. już dużo dobrych opinii o tym słyszałam :)


    alice-says-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, ładna jesteś. Powodzenia z dalszym blogowaniem c: Obserwuje, również?

    http://i-can-make-you-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju ta sałatka wygląda bardo apetycznie, ostatnio w wakacje zaczęłam się zdrowo odżywiać i bardzo mi się to spodobało. Świetne zdjęcia.
    http://sweet-dol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne zdjecia! Bardzo podoba mi sie twój t-shirt! Zapraszam do siebie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Strasznie mi na tym zależy!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia! <3
    http://infinite-expanse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń